[GIVEAWAY] Dari Kisah Sebenar! Jom Menang 2 Tiket Tayangan Eksklusif Filem Romantik ‘I Still Believe’ - Hati Kering!

Breaking

Thursday, March 12, 2020

[GIVEAWAY] Dari Kisah Sebenar! Jom Menang 2 Tiket Tayangan Eksklusif Filem Romantik ‘I Still Believe’

Cerita di sebalik lagu rohani Jeremy Camp ‘I Still Believe’ akhirnya dibuat menjadi sebuah filem. Filem itu sendiri dihasilkan oleh pembuat filem ‘I Can Only Imagine’ , yang berdasarkan kisah sebenar vokalis band MercyMe.
‘I Still Believe’ dibintangi oleh pelakon KJ Apa yang memegang watak sebagai Jeremy Camp. Sementara penyanyi cantik Shania Twain juga terlibat sebagai ibu Jeremy. Di samping itu terdapat juga Gary Sinise yang dikenali melalui  lakonannya di Forrest Gump sebagai bapa Jeremy.
Filem itu sendiri menceritakan kisah Jeremy Camp dan kepercayaannya apabila berulang kali mengalami tragedi peribadi yang mengerikan. Selama bertahun-tahun, Jeremy telah dikenali sebagai penyanyi rohani kontemporari. ‘I Still Believe’ adalah salah satu lagu terkenal dalam kalangan penganut agama Kristian.
Lagu ini bahkan telah memberi inspirasi dan menyentuh hati ramai orang sejak ia mula dikeluarkan. Filem itu sendiri dijadualkan akan dikeluarkan di pawagam seluruh Malaysia pada bulan 19 Mac 2020.

Menang Tiket Tayangan Eksklusif Filem ‘Guns Akimbo’

Bagaimana, adakah anda tertarik untuk menonton? Khas Untuk Peminat Murai MY, pada hari Rabu , 18 Mac 2020 , jam 8.45 malam bertempat di TGV Sunway Velocity, kami ingin mencari pembaca bertuah untuk menonton lebih awal filem ini dengan memenangi sepasang tiket tayangan eksklusif!
Caranya anda hanya perlu ikuti langkah dan jawab soalan berikut untuk melayakkan diri anda dipilih sebagai pemenang.

Ikuti langkah-langkah ini untuk memenangi tiket!

  1. ‘Like’ Facebook murai.my, ikuti kami di Instagram @muraimalaysia dan Twitter @MuraiMalaysia.
  2. Kongsi artikel ini di media sosial anda, dan sertakan slogan ini dengan menjawab soalan dibawah:
Saya nak menang peraduan Tayangan EKSKLUSIF filem ‘ ‘I Still Believe’ ’ bersama Murai MY kerana dibarisi pelakon hebat seperti …. (sebut 2 nama pelakon yang membintangi filem ini).
  • Sertakan hashtags  #MuraiMY #IStillBelieveMY #TGVPictures, bersama jawapan dan pastikan post anda tidak ‘private’ dan ditetapkan kepada ‘public’.
  • Kemudian hantar pesanan atau mesej (DM) kepada kami dengan menghantar ‘link’ posting tersebut. Jika tiada Facebook, boleh hantar menggunakan Twitter dan Instagram untuk pengesahan.
  • Pemenang akan dihubungi pihak Murai MY melalui Facebook anda.
  • Pemenang dikehendaki datang menuntut tiket filem tayangan pratonton filem di TGV Sunway Velocity pada 18 Mac bermula jam 8 malam hingga 8.45 malam.
  • Sebarang kelewatan tuntutan tiket selepas jam 8.45 malam TIDAK AKAN DILAYAN
  • Sebarang ketidakhadiran perlu dimaklumkan secepat mungkin.
Sumber : murai.my

No comments:

Post a Comment